E-KRÉTA BELÉPÉS SZÜLŐK SZÁMÁRA

E-KRÉTA BELÉPÉS SZÜLŐK SZÁMÁRA

Tisztelt Szülők!

A Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer (a továbbiakban: KRÉTA) a fenntartó által üzemeltetett, az egyes intézmények által kezelt iskolaadminisztrációs rendszere, az egyetlen államilag jóváhagyott rendszer.

Iskolánk a 2023/2024. tanévtől a tanulók mulasztását, érdemjegyeit ebben a rendszerben rögzíti. Ön, mint Szülő közvetlenül nyomon követheti gyermeke tanulmányi teljesítményét, mulasztását, késéseit, az egyes tanórák anyagát.

Ezért mindenképp fontos, hogy az alábbiakban leírt módon regisztráljon a rendszerben.

 

A regisztráció és a belépés folyamata a következő videóban megtekinthető:

ELÉRHETŐ:

https://intezmenykereso.e-kreta.hu/ oldalra kattintva

vagy a következő linkre kattintva:szentistvan-tolna.e-kreta.hu

 

 

Használható bármilyen eszközön (számítógép, laptop, tablet, mobiltelefon).

APPLIKÁCIÓ LETÖLTHETŐ:

Android: play.google.com/store/apps/details?id=hu.eKreta.KretaAndroid&hl=hu

IOS: itunes.apple.com/us/app/kr%C3%A9ta/id1169400318?mt=8

ELSŐ BELÉPÉS: GONDVISELŐI JELSZÓ IGÉNYLÉSE: Kérjük, hogy a jelszó igénylésénél pontosan töltsék ki az adatokat! Oktatási azonosító: a gyermek egyedi 11 számjegyű azonosítója. Ha Ön vagy gyermeke ezt a számot nem tudja, kérjen felvilágosítást az osztályfőnöktől. Amennyiben a megadott adatok alapján az azonosítás sikeres, a rendszer elküldi a megadott címre e-mailben a belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót, ez utóbbit célszerű az első alkalommal megváltoztatni.

1. Ha a megadott adatok nem egyeznek a rendszerben található adatokkal, de az oktatási azonosító érvényes, az igénylő személy kap egy a csökkentett jogosultsággal rendelkező hozzáférést, amelynek belépéséhez szükséges adatai a megadott e-mail címre érkeznek.

2. Először csak csökkentett gondviselői hozzáférést ad a rendszer. Az belépést követően az iskolai adminisztrátor engedélyezi a bővített hozzáférést, melyről az ön által megadott email-címre értesítést kap.

3. Ha a Gondviselő azonosítása nem sikerült vagy csak csökkentett jogosultságú belépési adatokat tudott továbbra is igényelni, a további teendőkkel keresse fel az intézményt.

4. A belépési adatok igényléséről az intézmény adminisztrátora is értesítést kap.

5. Sikertelen azonosítás esetén letölthető egy (PDF) nyomtatvány, amiben szerepelnek az űrlapon megadott adatok. Ezzel megkönnyítheti az adatok megfelelő adminisztrációját az intézmény számára.

Ha gond lenne a hozzáférés igénylésével, kérjük, jelezze a gyermeke osztályfőnökének, illetve az iskolavezetésnek: vgimi@tolnaigimi.hu Kérjük a tanuló nevét és osztályát is szíveskedjen megírni az üzenetben.